fredag 24 augusti 2012

...söndagsmorgon

Bildkälla
Ja jag vet, detta eviga tjat om tapeter :-)

Men nu ni har vi äntligen enats här hemma om vilken tapet som ska få flytta in till oss i vårt stora vardagsrum (vi hade i och för sig enats en gång tidigare men banga i sista sekund, tur var väl det). Denna tapet finns bland Svenskt Tenns nyheter och är signad Josef Frank. Älskar färgskalan och jag bara vet att den kommer passa perfekt här hemma. Måste bara övertala pappa att komma hit och tapetsera innan jag beställer den.

/E

6 kommentarer:

  1. Helt underbar! Hoppas på bilder när ni är klara för jag har bara sett den som tapetprov och det vore spännande att se en hel vägg/rum :-)

    SvaraRadera
  2. Verkligen jättefin tapet!
    Tack annars för en superbra blogg! Hoppas du inte lägger ner den för jag älskar verkligen att gå in här och läsa! En bra mix av familjeliv, inredning och vardag! Sen verkar du vara en helt underbar tjej också!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Men oh tack snälla fina du för dina varma ord. Nu blev jag verkligen jätte glad. Kramar

      Radera
  3. åh så fin tapet:-)
    Håller med Linn, sluta inte att blogga
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. <3
      Tack, blir alldeles rörd här hemma.
      Tapeten är bara för fin, en riktig Elma tapet.
      Kram

      Radera