tisdag 21 augusti 2012

...roligt och tråkigt


Har haft en riktig mysig dag med M och lilla W. Freja var på topp och härjade runt som en tok. Hon är inte ett dugg rädd att dra iväg på egen hand, och flera gånger kröp hon iväg med en superfart utan att vända sig om, fina skatten. Hon var även väldigt nyfiken på lilla W och var faktiskt riktigt go mot henne. Efter massa bus slocknade båda töserna i sina vagnar, mammorna fick dricka en kaffe i lugn och ro. Tack M och W för sällskapet, lika trevligt som alltid.

Nu till det tråkiga...

Den senaste tiden har jag känt en väldigt omotivation till bloggen. Det är så klart super roligt att ni är så många som kikar in här dagligen, lämnar lite kommentarer och ibland till och med länkar men jag känner bara olust och så kan det vara. Jag uppskattar verkligen varje besök, det ska ni veta. Nåja det kanske går över eller så kanske det inte gör det. Jag ska försöka blogga på som vanligt tills jag bestämt mig hur jag vill göra.

Hörs kanske senare fina ni.

/E

8 kommentarer:

  1. Jag hoppas du fortsätter! älskar din blogg och får så mycket inspo till allt som har med hemmet att göra! LOVE IT!

    SvaraRadera
  2. Tack själva för den trevliga dagen:) Vi ses nästa vecka igen!

    Och jag tycker att du ska fortsätta blogga!
    Kram från M och W

    SvaraRadera
  3. Jaa klart att du inte ska sluta blogga! Vi är många som gillar att följa dig! Kram!

    SvaraRadera
  4. Jag hoppas du forsätter älskar din blogg kram

    SvaraRadera
  5. Så klart att du ska forsätta viär många som gillar dig kram.

    SvaraRadera
  6. Jag älskar din blogg och tycker såklart att du ska fortsätta. Förstår dig dock, det tar rätt mycket tid fast man inte tror det och den tiden kan man ju faktiskt lägga på något roligare känns det som ibland. Har själv lite samma tankar som dig.

    Gör det som känns bäst för dig, om man slutar kan man ju alltid göra en comeback!

    SvaraRadera
  7. Jag hoppas också att du vill fortsätta, något måste ju dra när man alltid vill titta in hos dig ;)
    Stor kram

    SvaraRadera
  8. Tack för alla fina kommentarer ovan, ni är bra jäkla goa varenda en av er. Kramar

    SvaraRadera