söndag 5 augusti 2012

...så mycket kärlek


Lilla älskade skatten va du är underbar. 

Sitter och går igenom bilder från Frejas ankomst och måste nästan nypa mig själv i armen. Den fantastiska lilla människan som sover sött i sin säng är min dotter, min dotter för alltid. Jag älskar henne så mycket, ord kan verkligen inte beskriva de känslor jag har för vår skatt. 

Oh, vet ni nu ska jag gå in och kika på henne när hon sover, lyssna på hennes små andetag, hålla hennes hand och bara njuta av att hon finns.

Ha en fin kväll kära ni, hörs med all sannolikhet imorgon.

/E


6 kommentarer:

  1. Visst är det häftigt när den känslan och tanken bara kommer över en. Att man faktiskt är mamma och har ett eget barn:) Min son är snart 2 år och jag får fortfarande nypa mig i armen ibland! Något bättre kan man nog inte uppleva även om det är riktigt tufft att vara förälder ibland! Det är så kul att följa dig och din fina familjen! // Malin

    SvaraRadera
    Svar
    1. Visst är det tufft och ibland vill man bara kasta in handduken, men då behöver man bara titta på sin skatt som ler mot en och allt är då bortglömt. Jätte kul att du tycker om att kika in här. Kram

      Radera
  2. Hon är underbar liten tjej, ni har en fin dotter:)

    SvaraRadera
  3. OHH MOJA LIJEPA DUSA ÄLSKAR,ÄLSKAR , NAJVISE NA SVIJETU

    SvaraRadera