lördag 4 augusti 2012

...vår framsida








Vi har precis klivit innanför dörren efter en heldag utomhus. Önska jag kunde skriva att vi hittat på något roligt men tyvärr har vi spenderat större delen av dagen i arbetskläder. Mamma har varit här och busat med skatten och vi har fått göra färdigt hela framsidan. Känns så himla skönt att vår entré nu är inbjudande och att vi nu enbart har ett område kvar att lägga sten på, carporten. Jag tycker vår framsida blev så himla bra och jag ger mig och Matte två tummar upp.

Hoppas ni haft en fin dag i solen.

/E

6 kommentarer:

  1. så himla fint! ÅH, nu vill jag med ha hus!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack söta du, klart ni ska ha hus, det är lovely (dock mycket jobb). Kram

      Radera
  2. Åhh ni har det så himla fint! Är lite smygsugen på att också bygga nytt men det vet inte G om än så länge :) Stor kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. JAAAA bygg nytt. Tomt till salu bredvid oss och på köpet får ni två super härliga grannar :-) Kramar

      Radera
  3. vi delar likadan marksten:)Tyvärr skymtade jag lite mossa mellan stenarna nu efter allt regn så det måste jag åtgärda snarast.Suck alltid jobb med hus:)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Mossa är blä, tyvärr funkar inte Round Up på mossa så det är bara att ta fram en kniv och pilla :-)
      Visst är det alltid jobb med hus, men oftast är det rätt roligt. Kram

      Radera