tisdag 11 september 2012

...detaljer från vårt fina kök

Bricka/Tine K Home, Köksmaskin/KitchenAid, Gryta/Le creuset

Back/Village, Bricka/Cervera, Mugg/Day Home, Skålar/Lagerhaus, Glasunderlägg/Svenskt tenn, S-P kvarn/Peugeot
Min blomma och min bricka


Det var inte bara hörnan som fick sig ett litet lyft idag. Även köket har piffats till och jag blir så glad att man med ganska enkla medel kan få hemmet att kännas så trevligt. Jag har sedan länge spanat in brickan från Tine K Home och när jag idag klev in på Tullhuset och den bara stod där kunde jag inte låta bli den. Tycker det blev superfint.

På köksön piffade vi till det med lite nya prylar på brickan samt att en back införskaffades där Mattias kan ha alla sina olivoljor. Tycker verkligen om köket nu, det känns verkligen som att köket är redo för hösten. 

/E

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar