tisdag 11 september 2012

...våra nya tolix pallar

Före...

Efter...

Pallar/Tolix, Box/Granit, Kuddar/Hemtex, Böcker/Blandat, Tavla/Hagedornhagen


Idag kom våra nya fina Tolix pallar. Vi har sedan tidigare en likadan fast vit i hallen och jag har hela tiden velat ha flera. Dessa är beställda hos Länna och jag vill ge dem två tummar upp för servicen. Vi beställde dem i söndags och fick dem idag, snacka om snabb leverens.

I detta hörn eller minihall vet inte riktigt vad jag ska kalla det var planen till en början att något form av vitrinskåp skulle få flytta in. Då vi letat i snart ett år och inte funnit det vi söker efter tänkte vi om. Jag kom med idén om att ha något lägre och tillsammans kom vi fram till pallarna. Vi bytte då också ut den rätt fula tavlan till skalbaggen som Mattias valde. Jag älskar lilla hörnan nu, den är liksom bara så vi.

/E

1 kommentar:

  1. Jättefina, är riktigt avis! Funderar starkt på att klicka hem några till nya köket.

    SvaraRadera