fredag 14 september 2012

...nu börjar vår semester


Att komma hem till ett glas rosébubbel, snacks och en make i köket är inte helt fel. Det är i och för sig bara en bonus, att komma hem till den gladaste finaste skatten i hela världen är lycka. Idag börjar vår två veckor långa ledighet tillsammans och det kommer bli ljuvligt.

Jag har idag jobbat och Mattias har varit hemma med Freja. Jag har haft en tokstressig dag och är därför lite extra glad att det idag är fredag och helg.

Vi hör kanske senare fina ni. Kan inte inte skriva någon rad om vilka ni är, det vore skoj och få en hum om vilka ni är som tar er tiden att kika in här då och då.

Kramar/E

14 kommentarer:

  1. Ha en riktigt trevlig ledighet! Hoppas att ni får fylla på krafterna ordentligt och njuta av tid tillsammans :-)

    SvaraRadera
  2. Gaaah! Skulle kunna döda för lösgodis :) Ha en riktigt härlig helg. Stor kram!

    SvaraRadera
  3. Låter underbart!
    Jag är en tjej på 27 år som just nu är mamma ledig till dottern Minelle, som föddes i sluter på juni!
    Annars jobbar jag som undersköterska ett par nätter i veckan (72%) bor i ett hus på 220 kvm som vi har totalrenoverat! Snart klara!
    (och då börja vi om igen ;D )
    Min vardag består av dottern,hunden,gobben,kläder,vänner och inredning!
    Älskar din blogg då den ger mig inspiration! Både när det kommer till mode och inredning! Det är även så Härligt att läsa om allt du delar med dig om, allt från plattsättning till sömnlösa nätter! Hoppas du fortsätter att blogga och inspirera länge länge länge!!! :)
    Kram Malin

    SvaraRadera
  4. Jag inspireras av ditt fina hem, din romantiske make (önskar att min skulle vara lite mer så!:) jag bor i ett nybyggt hus med vår dotter på 16 månader. Arbetar som sjuksköterska och njuter till fullo av livet, precis som dig! Läser din blogg så ofta jag hinner, tack för en fin och inspirerande blogg. Trevlig helg!

    SvaraRadera
  5. 32 år, receptionist, son på 6 år, snygg sambo, älskar inredning & shopping, tatueringar, hamster, katt, chihuahua, odd molly, jeans, rosa, choklad, loppisar, nagellack, silver, vit iPhone, DG Light Blue, vodka lime, islandshästar, lappland, äter waran... ja det är väl några stödord för mig! :)

    SvaraRadera
  6. Hej fina du! Jag läser självklart din blogg :) den är så härlig och fin! Ha en underbar helg, kram Sabina!

    SvaraRadera
  7. Har precis hittat hit...
    Sofie, 27 år, sambo, föräldraledig med vår 6 månaders dotter, flyttat tillbaka till vår hemstad då vi bott i Göteborg några år, inreder vårt nya hem med vitt, ljust trä och lite svart, då kläder/mode och inredning är något som jag älskar känns din blogg perfekt ;), tack för en underbar blogg. <3

    Kram Sofie

    SvaraRadera
  8. Hej! Emma här, Du och jag gick på persbo tillsammans! Jag är ett år yngre än du!Hamn här av en slump jag läser thildas blogg och satt och titta runt och vips så var jag här! Älskar ditt hus och din inredning! Love it!

    SvaraRadera
  9. Tjej på 25 år, pluggar och bor med min fotbollsspelande karl. Älskar kläder, mode och inredning. Älskar vår fina lägenhet och spelar jag inte fotboll själv så hänger jag gärna med kompisarna.. och deras bebisar. Börjar komma i den åldern då alla verkar få barn och det är iof bara supermysigt :) Brukar titta in på din blogg då och då. Ha det gott!

    SvaraRadera
  10. Ni verkar vara riktigt härliga tjejer varenda en utav er. Tack för att ni tar er tiden att kika in här, trots kanske lite bristfälligt bloggande från min sida den senaste tiden. Kramar

    SvaraRadera
  11. 31, projektledare, mamma till sötböna på 14 mån, fru till världens bästa, storasyster, skoälskare, investerar i väskor, resgalen, bubbelälskare, chokladberoende, löpningsintresserad, BosnienSvensk, älskar min familj och vänner, njuter av livet, matälskare, inrednings-jag-måste-ha'r't-typen, ständiga projekt, kreativ själ som älskar excel, drömmer om en skånelänga nära min familj...
    Keep up the good work med bloggen. Toppen
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Om du har vägarna förbi min stad någon dag så hör av dig så får jag bjuda dig på en kopp kaffe, har en känsla att vi har ganska mycket gemensamt :-) Kramar

      Radera
  12. Absolut. Det känns som om vi fokuserar på det bra i livet :) det är därför jag har stannat kvar vid din blogg. Vi kommer nog till V-sås under hösten. Våra vänner har flyttat dit så ett besök blir det till mälarestaden. Det hade varit superskoj att ses en kortis. Vi får se om vi får till det. HA så skoj på semestern! KRam

    SvaraRadera
  13. Hamnade på din fina blogg när jag kikade in på Frida Farhmans blogg där du hade kommenterat hennes barnvagnsköp :)
    Vem är jag? Nina, 32, gift, väntar första barnet & ska ut på barnvagnsjakt imorgon.
    Må så gott på semestern!
    Kramar.

    SvaraRadera