måndag 17 september 2012

...måndag morgon




God morgon fina ni!

Måndagen bjuder på ett tjockt grått molntäcke men det gör mig absolut ingenting. Jag har Mattias och Freja hemma och vad kan vara bättre än ledig tid tillsammans. Vi ska ta med Freja till Lek och bus idag då det faktiskt är hennes favvoställe, hon härjar runt som en tok och protesterar bestämt när det är dags att bege sig. Vi ska också hinna fixa det sista inför resan, åker ju till Kreta på torsdag.

Måste ju också visa er vad vi fick med oss hem från ST... Två rullar tapet som förhoppningsvis kommer upp innan vi åker iväg. Kommer bli ljuvligt. Ni får så klart se före och efter bilder så snart det är klart.

Nu ska jag ta tag i mig själv, skatten sover och Mattias håller på ute, poolen töms och trädgårdsmöbler stökas undan. 

Ha en fin dag så hörs vi med all säkerhet senare.

/E

4 kommentarer:

  1. Ååå vad härligt med Kreta!
    Njut!
    Ska bli spännande att se tapet resultatet.
    Ha det fint!
    Kram kram!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det ska verkligen bli helt underbart.
      Tapet resultatet kommer förhoppningsvis upp imorgon, stay tuned :-)

      Många kramar

      Radera
  2. Hej! Jag undrar hur gamla du och din man är? Är ni gifta? Med vänlig hälsning, Malin!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej du!
      Min man är 31 och jag är 26, och yes vi är gifta. Gifte oss för snart tre år sedan i Las Vegas :-)
      Kram

      Radera