onsdag 5 september 2012

...min höstlista

Stil: Oversize, mycket skinn och stickat.
 
Färger: Vinrött, svart, vitt, blått, grått.
 
Material: Skinn, jeans och manchester.
 
Bildkälla
Bildkälla
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Överdelar: Massor med stickat,t-shirtar i olika färger och former och gärna leomönster.
 
Nederdelar: Jeans, alltid jeans. Manchester byxor, mönstrade byxor i höstiga nyanser, kjolar och tjocka strumpbyxor.
 
Bildkälla
 
Ytterplagg: Pälsväst, skinnjacka, militärjacka, någon fin rock/kappa som jag inte funnit än, kanske den från Zara på bilden ovan.
Skor: Svarta converse, ankelboots, lårhöga stövlar och gärna ett par Primeboots (lägre modellen)
 
 
Bildkälla
 
 
Accessoarer: Alltid min klocka från Longines, den matchar jag med armband. Större halsband som jag varierar med nättare halsband gärna i guld. Gärna lite mindre väskor, enfärgade halsdukar och gärna röda skinnhandskar. Skärp med guld detaljer. Hatt är även det ett måste.
 
På jobbet: Jeans, blus, kofta eller kavaj. Roligare än så blir det inte.
 
På fest: Kjolar som matchas med någon finstickad topp, jeans och blusar med höga klackar och kanske någon klänning i svart eller rött.
Tre saker på önskelistan: Ett par lårhöga stövlar, de perfekta skinnbyxorna och lite nytt stickat.
 

2 kommentarer:

  1. ÅÅÅ den där Zara jackan är så snygg. Den är på min wish list!
    Ha en fin onsdag!
    Kram!

    SvaraRadera
  2. http://www.weekday.com/womens-wear/mtwtfss-collection/all/trousers/skinny-leather-trousers

    Sjukt snygga på!

    /L

    SvaraRadera