lördag 1 september 2012

...första september


Då var den första höstmånaden officiellt inledd. Idag har i alla fall regnet slutat vräka ner och då känns det genast lite mer ok med höst.

Här har vi varit vakna sedan 05.20, dock fick jag ligga och dra mig fram till 7 så det var inte helt fel. Dagen idag är i alla fall fullbokad. Jag ska snart ta mig ner på staden för en lunch med en gammal gymnasiekompis, det var väl en sisådär 6 år sen vi sågs sist. Efter det ska jag möta upp Matte och Freja för lite ärenden på staden sedan ikväll väntar middag hos finaste vännerna J och T, Freja får busa med lilla W.

Nåja egentligen skulle jag bara slänga in lite bilder på mig själv, ego eller vad? Inviger mina fejkskinnisar då jag ännu inte funnit de perfekta skinnbyxorna. 

Ha en fin dag.

/E

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar