torsdag 6 september 2012

...härlig kväll


Har varit ute på en super härlig promenix med bästa Johanna. Massa struntprat och så lite motion på det, bra kombination. Nu ska vi försöka få in en sådan här promenad varje torsdag, en bra plan måste jag säga.

Ikväll missade jag Frejas läggningen vilket medför att jag faktiskt saknar henne fast hon ligger 10 meter bort och sover. Sitter nu och kikar på Plus, gillar det programmet dock klarar jag inte riktigt av hon kvinnan som är med. Samtidigt sitter jag och beställer studentlitteratur och försöker sätta mig in i höstens kurser, lite ekonomi, lite marknadsföring trevligt trevligt. Känner mig taggad inför några månader med plugg och går allt planenligt kan jag äntligen ta min examen till sommaren. Har ju haft ett uppehåll nu på över ett år. Vore så skönt och få dessa studier ur världen, då kan jag om jag vill bara läsa lite kurser för att det är kul.

Nej nog med struntprat.

Hörs imorgon.

/E

1 kommentar:

  1. Skönt ändå att bara promenera och prata strunt :) du blir extra glad att möta lille pluttens leende då hon vaknar nästa gång ;)

    SvaraRadera