lördag 29 september 2012

...presenter till skatten

Hej på er!

Hoppas ni haft en fin lördag än så länge, vädret har ju inte varit det roligaste men då får man ju faktiskt en perfekt ursäkt till att hålla sin inomhus med en kopp kaffe, en härlig film och lite tända ljus.


Vi har varit hemma en stund nu, besöket på staden blev längre än planerat då kära mor och far bjöd på middag. Nu har vi i alla fall slagit oss ner i soffan och ska kika lite på Gossip Girl (stackar Mattias, han gör verkligen allt för min skull). 

Presenter har inhandlats och om det går som planerat kommer även lite presenter på posten i början på veckan. Vi hade egentligen bestämt oss för att kanske bara köpa en grej till henne då hon verkligen har allt men äsch jag kunde inte låta bli. Hon kommer troligen som alla andra ettåringar uppskattat snöret och pappret mer än innehållet.


Nåja, nu är presenterna inslagna och jag längtar jätte mycket efter hennes första födelsedag. Låter så töntigt men det känns så himla stort, min fina lilla bästa människa ska fira sin första födelsedag och jag blir lite lätt tårögd när jag skriver detta.

Hoppas ni får en fin kväll. Vi ska lägga oss tidigt här hemma, imorgon ska vi nämligen plantera 330 häckthujor. Skulle gjort det idag men regnet gjorde det nästintill omöjligt.

/E

2 kommentarer:

  1. Åh vad mysigt med första födelsedagen!! =) Inte alls fjantigt att du ser fram emot den så mycket! Förstår precis hur du känner! <3 Vi har precis firat min dotters andra födelsedag och imorgon blir det två-års kalas!! Så mysigt!! Massa kramar!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Skönt att höra :-) Då är vi alla fall två, kramar

      Radera