måndag 17 september 2012

...en elma




En blåsig dag som denna kanske inte hatt vart det smartaste valet. Fick hålla hårt i den under vår promenad. Älskar verkligen hatt det är perfekt när man vill piffa till en rätt tråkig outfit, eller som i mitt fall dölja en fruktansvärd utväxt. Letade fram denna gamla stickade tröja som värmer när jag än så länge vägrar jacka :-) Älskar den och tror att den funnits i min klädkammare i snart sex år.

Vi har flängt runt större delen av eftermiddagen. Känner mig rätt slut nu, har börjat packa lite smått inför avfärden på torsdag, längtar så jag spricker.

Nu dags att natta lillan, hörs senare fina ni.

/E

4 kommentarer:

  1. Du är med i shoppingandfashion.se bloggen på linklove:)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Upptäckte det lite tidigare idag, blev jätte glad, kram

      Radera
  2. Ursäkta om jag frågar, men var kommer din fina tröja ifrån?=)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ingen fara :-)
      Vet tyvärr inte vart jag köpt den, tröjan är nämligen en evighet gammal.
      Kram

      Radera