onsdag 19 september 2012

...hunkydory




Sedan Freja kom till världen har det blivit väldigt få klädinköp till mig själv som varit lite dyrare. Det är utav den enkla anledningen att min lilla skatt förstör mina kläder med sina små kladdiga händer (och ibland snoriga näsa) så jag har helt enkelt inte tyckt att det varit värt det.

Men nu suktar jag så mycket efter de två skönheterna ovan från Hunkydory så jag nästan blir tokig. Dock vill jag ha vingtröjan i svart. Så snart vi kommer hem från Kreta ska jag kika förbi Tullhuset för att se om godingarna finns inne så jag kan klämma på dem, kanske till och med unnar jag mig en eller båda...

/E

2 kommentarer:

  1. Hej Elma. Jag är antagligen den mest okloka personen man kan hitta.. Men jag undrar huuuuur ändrar man färg på texten på bloggen?? Jag har gjort det innan men hittar inte det längre.. Irriterande! Kram

    SvaraRadera