söndag 2 september 2012

...en söndag kväll hos oss



Det är så mysigt att krypa upp i soffan så här en söndag kväll. Ljusen är många i vårt hus och alla är tända, filten är omsvept runt axlarna, tv:n visar härliga Solsidan repriser och jag njuter faktiskt att det börjar bli lite mörkt om kvällarna så man med gott samvete kan sitta i soffan och göra ingenting. 

Nej vad säger ni, ska vi göra denna höst till den bästa någonsin? Imorgon tar jag tag i träning och kost igen, har ännu inte riktigt fått tummen ur och det syns både här och där. Någon här i trakten som har tips på någon rolig träningsform som jag kan testa på? Finns det något jag totalt missat? Börjar bli lite trött på löpning och gym lika så.

Trevlig kväll godingar.

/E

14 kommentarer:

  1. Vad mysigt! Vi myser också med tända ljus härhemma. Härligt att höra att du också tar nya tag i morgon, så tänkte jag också! Ska köpa kort på Actic i veckan, gör det du med! Stor kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Gick åt skogen för min del, en munk och en bit morotskaka är ingen bra start på en hälsovecka. Suuuuuck. Trött jag blir på mig själv.

      Neeej, kör kort på Frille, sjukt bra och sjukt prisvärt.

      Radera
  2. Vad fint hem ni har!
    Gillar hus-ljuslykterna, jätte snygga!
    Och Mateus...det har jag med...:). I like!
    Kram!

    SvaraRadera
  3. Åh vilka härliga mys-bilder! Ser ut som hösten är här =)

    Vad söt du är! Och jag veeeet, jag har varit så dålig på att blogga men det känns lite roligare nu så vi får hoppas att det håller i sig. Jag kikar in här dagligen jag med och nu har ju blivit värsta superbloggaren, där ligger man i lä ;)

    Hoppas ni har det bra så kanske vi kan försöka styra upp en date snart? Tråkigt att jag missade dig och Sara i lördags men så kan det gå ibland..

    Kramar!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja en dejt vore inte helt fel. Jag skulle kunna köpa med lunch någon dag och få kika in ert nya fina hem.

      Kramar

      Radera
  4. Vad mysigt det ser ut! :) Kramis

    SvaraRadera
    Svar
    1. Eller hur, hösten har ju sin charm trots allt :-)

      Radera
  5. Åh vilka vackra huslyktor! Var kan man hitta dem :)? Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Lyktorna kommer från Bruka. Dom är verkligen helt underbara, kram

      Radera
  6. jag tycker du ska testa på cirkelfys! Jag kör de på friskis! och det är hur roligt som helst=)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Testade det någon gång för ett par år sen, innan barn dvs. Nu känns det knappt som att jag skulle palla :-) Men det är i alla fall sjukt roligt.

      Radera