tisdag 1 januari 2013

...bye bye christmas

Okej, såhär är det. Jag tjatar och tjatar på Mattias varje år att jag ska få plocka fram allt julpynt, helst vill jag ta fram det redan i november, hehe. Sedan är jag nästintill lika dryg när det ska bort, jag tjatar och tjatar och till slut får stackars Mattias släpa ut granen. Denna gång ville jag ha ut julen redan dagen för nyårsafton och den kvällen städade jag bort granen och allt pynt, ljusstakarna i fönstret får vara kvar en liten stund till.

Hej då granen, nästa år blir det en ännu större :-)


Här gillar vi struktur. Allt det röda har vi inte haft framme på flera år men jag får för mig att jag kommer vilja ha röda kulor i granen någon gång igen och kan därför inte skiljas från dem :-)

Nu tycker jag i alla fall att våren mer än gärna får hitta hit. Jag är sååå redo för dig, jag vill ha ljusa mornar och minst lika ljusa kvällar.

/E

1 kommentar:

  1. Hej!

    Håller med dig om att julen ska ut så fort som möjligt...nu vill man ju bara ha vår!!! *längtar*
    här hemma är det bara granen och lite stjärnor kvar...men dom ligger risigt till att flyga ut...granen ryker nog idag...lilleman har redan börjat plocka bort pyntet =)

    Ha en bra dag!

    Kram Linda

    SvaraRadera