fredag 11 januari 2013

...sdlr

Idag hade vi Frejas inskolningssamtal på förskolan. Återkommer mer om det senare. Nu lite ytligheter först. Jag och skatten hade en riktigt mysdag och åt en lunch på Systrarna tillsammans, hon satt med sina pannkakor medan jag åt soppa. När hon sedan somnade efter lunch fick jag två timmar all by my self, eller hon var så klart med men behövde inte underhållas.

Jag kikade lite i affärer och ångrar mig massor att jag inte köpte med en Gant skjorta som hade varit perfekt att ha på jobbet. Istället fick jag med mig skärpet på bilden nedan..

Hur fint är det inte?

Älskar verkligen mixen av guldiga detaljer och brunt läder. Känner på mig att de kommer användas flitigt. Ett plus var att det fanns med på MQ:s rea :-) 


Kanske ska slå till på det svarta också...?

/E

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar