onsdag 23 januari 2013

...ett hej från kontoret

Hej!
 
Befinner mig just nu på kontoret och håller faktiskt på att runda av dagen. Ska idag pysa iväg lite tidigare då skatten varit riktigt ledsen när Mattias lämna henne imorse, hon var ledsen igår också. Krokodiltårar och armarna utsträckta efter Mattias. Usch mammahjärtat gör ont ont ont.
 
 
En Elma, en glad sådan...
 
Idag har jag knappt rest mig från kontorstolen, har därför hunnit med galet mycket och känner att jag med gott samvete kan packa ihop lite tidigare idag. Ska stanna till på leksaksaffären och köpa en lite present till skatten då det faktiskt är hennes namnsdag.
 
 
Kikar in lite senare.
 
Detta var som sagt bara ett litet snabbt hej.
 
/E

6 kommentarer:

  1. Fina Elma, alltid så snygg:)

    SvaraRadera
  2. Jättefint hår, kan du inte visa hur man gör för att få sånna lockar med plattången lyckas aldrig hehe

    SvaraRadera
    Svar
    1. Egentligen är mitt enda knep att jag borstar ut lockarna och även gör rätt breda "plattångslockar", sedan drar jag inte hela vägen med tången utan bryter liksom av i mitten och fortsätter på samma lock fast lite längre ner. Jätte svårt att förklara inser jag nu, jag har flera gånger sagt att jag ska göra ett litet klipp då frågan rätt ofta dyker upp, nu kanske jag ska ta tag i det :-)

      Radera
  3. Vad fin du är!! Ser alltid så fräsch ut!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det var verkligen snällt sagt, tusen tusen tack. Kram

      Radera