måndag 21 januari 2013

...den där lina

Har inte haft möjlighet att kika in här för än nu. En mycket intensiv dag och en härlig sådan, vardagen är rätt härlig faktiskt.

Har idag börjat mitt nya liv. Rutiner och planering är min grej och denna dag var planerad in i minsta detalj. Jobb, hämtning på dagis, matlagning, spinpass på Frille och dagens absolut bästa är guldstunden vi nu förtiden får med skatten varje kväll. Hon kryper upp i famnen (oftast faktiskt Mattias famn) och bara myser. 

Jag kan titta på min alldeles egna lilla familj i en evighet.





Det var egentligen inte alls det jag skulle blogga om. Jag skulle ju blogga om Lina, den där Lina som varannan vecka kommer skicka hit en påse med mat och härliga recept. Idag kom första påsen och vi ser mycket fram emot alla veckans härliga recept.



 Vi har flera gånger tidigare haft Linas matkasse och varit super duper nöjda. Bra mat (mestadels ekologisk), varierande rätter och faktiskt perfekt för hela familjen. De fem recepten har olika nivåer och faktiskt till och med recept som jag kan följa.

Alla dessa härliga råvaror.

Det som jag också gillar med denna kasse att det faktiskt är väldigt noga uträknat hur mycket som ska gå åt vilket medför att vi slipper kasta mat. Två tummar upp... 


Just ja, vi kommer även få fruktkassen. Inte heller det så pjåkigt när man har en liten här hemma som behöver få i sig en massa härliga vitaminer.

Lät nästan som att Lina sponsrat detta inlägg, men icke :-) Vi är bara en väldigt nöjd kund.

Nej nu tillbaka till Guldbaggegalan. Gynning, hon är bra snygg :-) Jag börjar känna att träningsvärken efter spinpasset sakta men säkert börjar smyga sig på. Om jag tjatar kanske min make kan massera mina ben, lite i alla fall.

Ha en fin kväll.

/E

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar