onsdag 24 oktober 2012

...äntligen

Nämen go kväll..

Idag kom den efterlängtade leveransen från Svenssons och vet ni, vi är så glada för det. Allt blev helt perfekt och skåpet från Zweed är bara för fint. Vi har ställt skåpet på plats, slängt på lite detaljer och voila hemmet känns som nytt. Dock saknas lite tavlor ovan skåpet men vi har inte funnit någon vi gillar ännu.

 Fina fina skåpet, eller det kanske mer är ett sideboard. Spana in dem runda benen, så fina.

En ny liten apa från Kaj Bojesen.


Lampa från Arne Jacobsen, den är mattgrå med det gick inte att få till på bild.



Ljusstakar från Village, älskar färgerna.

Ett hem utan böcker är inget riktigt hem, sedan att herr Malmsten är lite av en idol här hemma är ju inte heller helt fel.


Jag var lite nervös när vi beställde skåpet att det skulle vara lite för stort, men det är verkligen helt perfekt. Det är så fin kvalitet och luckorna går inte att smälla igen vilket är perfekt med en liten skatt som tycker skåpsluckor är mycket spännande.

Vad tycker ni? Hit eller shit? :-)

/E

6 kommentarer:

  1. Åh vad fint ni har det!
    Verkligen smakfullt.
    Ha en fin dag!
    Kram.

    SvaraRadera
  2. Verkligen roligt att se att ni är nöjda! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vi är faktiskt till och med mer än nöjda :-) Vilken fantastisk möbel och vilket hantverk, två tummar upp...

      Radera
  3. SJUKT FINT! Jag blir lite grönblossig på kinderna av avund... ;-) Nejdå, men den är så magiskt fin och jag hoppas fortfarande på att jag ska hitta en ledig yta för den i vårt hus!! :-) Lampan är på väg hem till oss med... fast i svart...

    /Malin B

    SvaraRadera
    Svar
    1. Lampan var jag och min Mattias inte riktig överens om, men har lyckades till slut övertala mig och det är jag mycket glad för nu. Det är ju helt fantastisk :-) Hoppas ni blir lika nöjda med er, kramar

      Radera