tisdag 2 oktober 2012

...mina favoriter

Som mammaledig har man oftast en stund på dagen då man faktiskt kan ta sig tiden och surfa runt lite på nätet. Jag tänkte att jag skulle dela med mig utav mina favorit bloggar.


Shopping and fashion
Angelica Blick
Ninnie
Bloggarna på Behind every man

Sedan kikar jag dagligen in på Johannas blogg, Hannahs blogg, Marlenes blogg, Malins blogg, Sofis blogg, Ebbas blogg, Joannas blogg.

Jag kikar även in på flertalet andra bloggar, men det blir kanske inte lika ofta som jag besöker bloggarna ovan.

Hoppas ni kan hitta någon egen favorit bland mina favvisar.

Kram/E

10 kommentarer:

  1. Bra bloggsmak, speciellt den där Hannah =) <3 Hoppas ni har det bra! Kramar!

    SvaraRadera
  2. Men vad härligt! Hittade genast några nya favoriter! Och tack för att jag fick vara med på ett hörn också :)

    SvaraRadera
  3. Åh tack snälla du! Vad glad jag blir =) Du vet ju att man inte känner sig på topp sådär varje dag som tjockis, så sådana kommentarer värmer =)

    Är det idag Freja fyller år? =) Vågar inte säga grattis innan jag vet om så är fallet ;)

    Kramar!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Yes idag blev hon ett helt år.

      Förstår känslan, men du är verkligen super fin.

      Kramar

      Radera
  4. Kul att du delar med dig. Vi hade ganska lika smak. ;)
    Kram kram!

    SvaraRadera