måndag 29 oktober 2012

...dessa nätter

God morgon på er!

På landet bjuds vi just nu på en mycket härlig morgon och nollgradigt. Jag har tänt ljus och sippar på den tredje koppen kaffe. Är trött och sliten efter en riktig skitnatt, igår natt  tappade jag tålamodet för första gången på riktigt länge, usch jag var inte en trevlig fru eller mamma. Den där sömnen, va den kan ställa till det.

Nåja jag försöker glömma nattens stök och trots massiv trötthet ska jag göra denna många till en fantastisk sådan. Ska ner på staden för en fika och lite shopping, ska nämligen leta små prylar till skattens kalender. 

Visst är det vackert.


Nej hörrni, nu ska denna Elma ta tag i sig själv. Lite lockar i håret, mascara, kanske en kjol och till och med Elma kommer känna sig som folk igen. 

Just ja, igår gick Freja typ 30 steg. Nu är det nog nära...

Hoppas ni får en fantastisk dag. Ny vecka, nya möjligheter.

/E

2 kommentarer:

  1. Bravo Frejsan snart kan du också spinga runt och busa runt som Melwin hehe:) ha en fin dag:) puss

    SvaraRadera
  2. Underbara bilder!!!!
    Sömnen kan ju göra en galen. Förstår dig precis.
    Hoppas du får en bättre natt i natt.
    Många kramar!

    SvaraRadera