torsdag 4 oktober 2012

...oii


Måste bara tipsa er om en super duper bra webbshop med barnkläder. Då jag kan tycka utbudet här i Västerås kan vara rätt tråkigt söker jag mig ofta till webbshoppar för att handla till skatten. De flesta av er har säkert redan hört talas om Oii design. Om inte, så spana in det på direkten vet ja. Massor med roliga märken som bla. Mini Rodini, Livly, Stella McCartney, How to kiss a frog och många många fler.

Idag kom i alla fall min order innehållande en one piece från Mini Rodini, body från samma märke och mössa från Livly, älskare allt.

/E




3 kommentarer:

  1. Bodyn är ju så cool! Här i Blekinge finns det heller inga roliga butiker med barnkläder... Så tur att internet finns! ;) Men just nu tycker jag att Minelle bara växer ifrån alla sina kläder!!! Hinner knappt använda ett plagg mer än en gång... Hoppas hon snart ta en liten paus i allt växande ;) kram Malin!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Känner igen känslan, jag brukar kalla storlek 62 för den förlorade storleken. Det mesta hängde kvar i gardaroben med prislappen kvar i just den storleken. Sedan tycker jag att storlek 74 blev ganska långvarig. Nu har skatten storlek 80/86 och det känns just nu som en evighets storlek :-)

      Kramar

      Radera
  2. Japps, Oii är verkligen best of the best!! Finns alltid så sjukt mycket fint där! Klickade just hem 2 jackor till min 3-åriga pojke.. en röd/blå från MiniRodini och en svart från mitt favvomärke TheBrand...

    ÄLSKAR onepiecen ovan. Hade jag haft en liten bebba så... klickeliklick... :-P

    /Malin B

    SvaraRadera