onsdag 3 oktober 2012

...den första födelsedagen

Så här glad blir man när mamma och pappa kommer in och sjunger för mig på morgonen, jag förstår egentligen inte alls varför, men vad gör det? :-)

Paket, vilken lyx :-)
Efter lite studerande av paketen förstod hon till slut att man kunde riva bort både snöre och papper.

Grattis fina älskade skatten, du har förändrat mitt liv totalt och jag kunde inte vara mer glad för det. Ett år har nu gått och jag kan inte minnas ett liv utan dig. 

Idag firar vi hela dagen. Allt på skattens villkor.

Nyss hemkomna från staden, snart väntar besök av morbror och Amanda. 

Hörs senare fina fina ni.

/E

8 kommentarer:

  1. Så gullig hon är! :)Grattis till lilla Freja :)

    SvaraRadera
  2. Åh, men stort grattis till lilla tjejen! :)

    SvaraRadera
  3. Men sötaste 1:åringen!! Grattis lilla Freja i efterskott (fick ju ett på rätt dag på instagram igår ;) ) Kramar från kompisen Meja med familj ;)

    SvaraRadera
  4. HIPP HIPP HURRA FÖR FINASTE LILLA FREJA!

    SvaraRadera
  5. Grattis Freja! Så söt hon är. Oj vad tiden går. Vore kul att ses när vi mår lite bättre. Kram

    SvaraRadera