söndag 14 oktober 2012

...walk a mile in her shoes









Lilla skatten har fram till igår bara haft ett par skor, ett par kalla Pumadojjor som till och med börjar bli precis sådär på gränsen till för små. Igår köpte vi ett par riktigt varma kängor och ett par skor som även funkar till jeans när vi bara ska ner på staden. Hon fick prova båda igår och båda var för stora, men ett par sockor så tror jag dessa skor kommer funka hela hösten och vintern. Jag tycker skorna är urfina och idag hade hon på sig de bruna och stod stadigare än någonsin.

Nu ska vi krypa ner i sängen, två trötta föräldrar försöker kämpa sig igenom Hellenius hörna.

De svarta skorna kommer från Kavat och kostar 650 kr, de bruna finns på HM för 149 kr.

/E

4 kommentarer:

  1. Åh, svarta Kavat! Får man fråga var du hittade dem?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag köpte dem på Ryns skor i Västerås :-)

      Radera
  2. Jag gillar verkligen att du är en allätare & mixare. Snygga Kängor från hm & kvalitet skor från kavat mycket inspirerande. Skulle du inte ha en "bloppis el sälja av lite baby kläder på tradera?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Oh tack snälla :-)

      Jo jag ska absolut sälja av lite av skattens kläder, har massa fint som jag städat undan. De mesta har knappt hunnit användas. Ska bara ta tag i det, är nämligen lite lat :-)

      Kramar

      Radera