tisdag 23 oktober 2012

...en märklig dag

Hej på er fina ni!

Kikar in och säger hej. Idag har det nämligen varit en sådan där dag när typ inget har gått min väg. Planenligt skulle jag befunnit mig på jobbet kl 6.45 imorse, så blev det inte. Då skatten stöka typ från 3 och framåt kom jag inte iväg för än nio. Hade även under natten vidriga smärtor på högersida i magen och fick snabbt komma till doktorn. Prover är tagna så vi får väl se varför min mage hela tiden bråkar med mig.

Har i alla fall knatat runt i nya favvopolon från HM. Älskar polotröjor under höst och vinterhalvåret. 

Nu har Mattias åkt iväg och köpt lite tycka synd om mig själv godis till mig. Jag borde egentligen tokplugga men nej du nu ska jag krypa upp i soffan och slöstrirra på tvn. Kanske blir lite plugg senare ikväll om skallen vill samarbeta :-)

Hoppas ni haft en fin tisdag, vilket väder staden bjudit oss på.

/E

6 kommentarer:

  1. Snygg du är elmic:)Fina stövlar:)kram

    SvaraRadera
  2. Hur orka du vara så galet snygg när du knappt får någon sömn!!! Jag som varit så bortskämd med att få sova typ 10 timmar per natt är helt knäckt nu när snoffsan stökat lite om nätterna för att nappen åkt ut... Tips om hur man hitta orken efter för lite sömn mottages av en klen nybliven mamma;)!!
    Kram Malin och Minelle!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack fina du. Jag bestämde mig redan när skatten var i magen att jag aldrig skulle glömma bort mig själv. De dagar när jag vill typ dö av trötthet så känner jag mig genast lite piggare och finare när mascaran åkt på och borsten glidit genom håret. Men de finns dagar då jag knatar i mjukiskläder hela dagen, kan vara skönt de också :-)
      Hoppas hon hittar tillbaka till sina 10 timmar per natt snart igen (lyllos dig). Kramar

      Radera
  3. Jättesnygg tröja! Åh.. längtar tills man kan klä sig som folk igen ;) Puss och kram/ Gravid tjockis i träningsbyxor och i en randig gravidtröja från hm mama (oerhört varierande klädsel för tillfället ;) )

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hehe, jag känner så väl igen mig. Gravidmagen för mig medförde att allt klädintresse dog. Men snart så Hannah, bara att kämpa på. Du är grym. Kram

      Radera