torsdag 8 november 2012

...ännu en döskalle

 
Hej fina ni!
 
Här har det snöat några timmar, dock visar termometern på jobbet plusgrader vilket medför att ingen snö ligger kvar. Inte mig emot, inte riktigt redo för snö än.
 
Befinner mig på kontoret idag, dock bara någon timme till. Sedan ska jag möta upp min bättre hälft på staden för en lunch. Han är hemma med skatten idag och jag är så avundsjuk att jag nästan spricker. Hon vaknade nämligen 5:30 imorse och somnade sedan om hos Mattias nästan fram till åtta. Varför händer det aldrig mig?
 
 
Ni som kikar in här då och då vet ju att jag typ är besatt av döskallar på kläder. Kunde därför absolut inte låta bli denna tröja som finns inne på BikBok.
 
Nej tillbaks till siffrorna.
 
Hörs senare.
 
/E
 

6 kommentarer:

  1. Elma, den är helt underbar på alla sätt o vis! Tror mig tusan att det blir ett köp imorgon, mitt matsalsbord skriker efter en matta! HIHI

    KRAMAR tilda

    SvaraRadera
    Svar
    1. Oh ser mycket fram emot ett bildresultat. :-) Kramar

      Radera
  2. Du är alltid så himla fin i håret!!!:) Kram kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla, plattång is the shit :-) Kram

      Radera
  3. Nu Elma fick du mig att lätta på plånboken. Såg att de packade upp tröjan på BikBok i fredags, mindes att jag hade sett den på dig och var bara tvungen att prova!! Såklart det blev ett köp! Love it!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Visst är den grym. Det var kärlek vid första ögonkastet för min del. Det är ju något me döskallar :-) Kramar

      Radera