torsdag 15 november 2012

...skor, leksaker och en klänning

Go kväll fina ni!

Har idag spenderat större delen av dagen på staden. Jag håller på och skriver ett PM arbete i kursen Event Marketing,  kursen går på distans men tjejen jag skriver PM arbetet med jobbar här i Västerås så vi passade på att ses och skriva tillsammans. Känner mig trött i skallen nu, inte lätt att hinna med studier med en lite busunge här hemma.

Efter några timmars plugg spenderade jag några timmar hos mina föräldrar. Mattias skulle komma hem sent och det är faktiskt rätt trist att vara hemma själv. Mina föräldrar är i alla fall helt galna, inte nog med all kärlek de ger skatten vår, de ger även så många presenter att man nästan skäms. 

Jag har spanat in dessa skor till skatten i en evighet nu. Men de har varit super svåra att få tag på, men idag fann mamma ett par i storlek 21 och slog till. Skatten fick dem i present och blev super glad. Skorna är perfekta för en liten som precis lärt sig att knata.




 Man skulle nästan vilja ha sig ett eget par :-)


Inte nog med skorna, Freja fick också en ny docka och en liten gris. Dockan skrattar och grisen går omkring. Freja älskar leksaker som låter och rör sig, jag älskar dem leksakerna inte fullt lika mycket :-) Jag fråga mamma varför hon köpte leksaker till skatten, då svara hon: Ja men hon peka ju och jag kunde inte bara gå därifrån utan att köpa något. Hmmm... Varför tar hon med en liten skatt till en leksaksaffär? Det är ju som att släpa med mig till en godisaffär...

Och sist men inte minst fick hon även denna klänning. Kanske den perfekta julaftonsklänningen. Nu har hon två klänningar till julen och tur är väl det då vi faktiskt ska fira julafton två gånger detta år.

Tack mams och paps för att ni är så underbara.


Hoppas ni haft en fin torsdag. 

Hörs kanske senare.

/E

9 kommentarer:

  1. Älskar skorna!!!! Ha en underbar helg! Kram Malin och Minelle

    SvaraRadera
  2. Min mamma är likadan :-)
    Skorna är så grymma har klämt på dom flera gånger blir nog ett par till Marion också

    Kram och trevlig helg!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Skönt att de finns fler som min mor :-)

      Kramar

      Radera
  3. Men guuuud så söta skor! Nu har jag sökt runt o letat som en tok utan framgång! Vart hittar jag dom? KRAM

    SvaraRadera
  4. Men vilken söt docka! Vart är den ifrån? Letar docka till Ems och har snöat in mig på Corolle dockor....
    Kram kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag vet inte riktigt vart den är ifrån men mamma hittade den hos BR-leksaker. Corolle dockor är ju super fina så jag förstår varför :-) Kramar

      Radera