tisdag 6 november 2012

...hej från jobbet



 
Vårt office börjar sakta men säkert ta form, så snart jag är tillbaka på heltid ska det piffas ordentligt, ser så mycket fram emot det. Har fått en alldeles egen "piff budget" :-)
 
Hejsan på er!
 
Här befinner jag mig på jobbet och tar en lite paus från alla siffror. Jisses va siffror kan ställa till det i huvudet. Känner mig trött och sliten men vet ni, jag är väldigt glad ändå. Solen skiner ju för tusan och det är inte sådär jätte ofta nu för tiden.


 
En glad Elma...
 
 
Jag glömde matlådan hemma, suck. Vårt kontor ligger absolut inte centralt och därför är lunchställena väldigt få. Det finns några lastbilshak med en massa halvfabrikat vilket inte är super festligt. Tur att vi har frukt och frukost här på jobbet. Gör man en smilegubbe utav frukten blir den ännu godare.
 
Nej men herre gud, va klämkäck jag har låtit genom hela detta inlägg :-) Jag som bara skulle säga HEJ...
 
Hörs senare fina ni.
 
/E

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar