måndag 5 november 2012

...en måndag förmiddag

God förmiddag fina ni!

Här har vi varit vakna sedan fem, skatten sov väldigt stökigt i natt då hostan och snoriga näsan bråkade med henne. Som tur var somnade hon om vid sju, på mitt bröst och sov så en bra stund. Så himla mysigt, jag tror till och med att jag lyckades slumra till en liten stund.

Igår kikade jag in på Svenssons, jag vet inte riktigt varför men i mitt undermedvetna kanske det fanns en plan. Jag blev väldigt glad när jag upptäckte att Svenssons hade tio procents rabatt på hela sitt sortiment, jag kom även på att jag hade en rabattkod som gav mig ytterligare tio procent så totalt tjugo procent rabatt på en hel order. Kan ni då förstå varför jag inte kunde låta bli att lägga en order? :-) Vad det blev får ni se när det dyker upp...


Grå dag hos oss idag. Jag har inga som helst planer och har so far ännu inte klivit ur myskläderna. Just nu förbereder jag skattens lunch och mamma har kikat förbi en sväng. Om jag har tur kanske hon kan underhålla skatten en stund så jag får plugga lite...

Hoppas ni får en fin måndag.

Hörs senare.

/E

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar