torsdag 15 november 2012

...till julgranen

Kikar runt bland mina favoritbloggar och upptäcker att julen börjar smyga sig på. Jag är inte riktigt där än och har inte direkt fått några julkänslor ännu, trodde dem skulle smyga sig på idag när jag handlande julgranspynt men nepp.

 Vi har egentligen hur mycket julgranspynt som helst men de mesta är i glas. Jag älskar mina julgranskulor i glas och skulle mer än gärna plocka fram dem i år igen, men skatten som mycket troligt kommer riva bland pyntet i granen vill jag inte ska ha sönder mina glaskulor och inte heller att hon ska få glas i fötterna därför köpte jag lite pynt i plast och frigolit. Indiska och Åhlens har massa fint och jag hade kunnat gått helt banans men lyckades behärska mig, bra Elma.

Ren från Åhlens 

Stort hjärta också det från Åhléns

Litet paket från Åhléns och "kula" eller vad det nu är från Indiska.

/E

1 kommentar:

  1. Jag älskar jul& skulle vilja jul flera gånger per år

    SvaraRadera