lördag 24 november 2012

...fin lördag

Go kväll..

Här har vi en Freja fri kväll, känns märkligt men samtidigt lite skönt. Vi sitter för en gångs skull i vårt lilla allrum och tittar på Så mycket bättre, här är soffan mycket skönare men allrummet ligger precis intill skattens sovrum och när hon ligger och sover i sitt rum störs hon av tv:n och vårt prat så därför hänger vi väldigt sällan just här.

Vi har haft en super fin lördag. Pyssel här hemma på förmiddagen, mys på staden, middag hos Frejas farfar där även skattens kusin T var. Freja blev väldigt glad och följde T:s minsta lilla steg, kusinkärlek när den är som bäst.


Pappa, snälla kan jag inte få gå till vattnet.

På väg ner på staden stannade vi till i hamnen för ett besök hos Tullhuset. Jag älskar älskar Tullhuset och det fanns hur mycket som helst som jag ville ha, men allt för mycket folk och en rastlös skatt medförde att jag inte hade tid att kika ordentligt.

 Pilla lite här...


Jag och den finaste människan av dem alla.

Så fint julpyntat hos Tullis. Jag är egentligen inte så mycket för det här med rött julpynt men man kanske skulle tänka om, hur fint är det inte egentligen?




...pilla lite där


Jisses, hur mycket kan man egentligen älska sitt barn?


Fick precis sms av mamma, skatten har somnat och varit glad hela kvällen. Nu ska jag slå igen datorn, värma vetekudden då min mage gjort ont sen igår och krypa upp i Mattias famn.

Hoppas ni haft den bästa lördan ever.

Kram/E

1 kommentar:

  1. När jag väntade nummer två funderade jag mycket över det där med kärleken till sitt barn, jag hade ju redan en som jag älskade så ofantligt mycket, kunde man känna samma sak för en till. Kom ihåg hur det bara snurrade i skallen när man tänkte på det, trodde jag hade "slut" på kärlek. När mini kom så funderade jag inte längre för det fanns tydligen lika mycket kärlek till :-)

    SvaraRadera