torsdag 22 november 2012

...trötta torsdag


God förmiddag fina ni!

Tror att jag hittills druckit närmre en liter kaffe, stackars magen min. Skatten är extremt strulig om nätterna och jag är så trött så jag nästan somnar stående. Hon verkar i alla fall inte påverkas av sin dåliga sömn, glad som bara den har hon varit.

Har under dagen inga direkta planera, ska försöka ge mig på en handling. Får se om det blir med eller utan skatten. 

Ikväll ska jag i alla fall på ett roligt event. Jag ska nämligen få kika på herr Wallins fantastiska kreationer. Lite vardagslyx..

Hörs senare.

/E

4 kommentarer:

  1. finis, hittade ett par liknande leo skor till charlize i grekland men tack så mycket för att du tog dig tid för att hjälpa mig! <3 kramis!

    SvaraRadera
  2. Hej! Jag undrar om det finns någon mail som jag kan nå dig på? :)
    Tack! :) /Annelie

    SvaraRadera