onsdag 7 november 2012

...soliga onsdagen

Men hej på er!

Vilken härlig dag. Solen sken som aldrig förr, att man sedan vaknar till nyheten att Obama vunnit valet i staterna var inte heller helt fel. Medan Freja sov på mitt bröst där på förmiddagen (verkar ha blivit hennes grej) passade jag på att kika på Nyhetsmorgon och uppdatera mig ordentligt om valet och allt som hänt.

Dagen var som de flesta dagar nu för tiden helt och hållet planlös och jag bestämde mig för att dra med min mor ut till Erikslund. Vi åt lite lunch, fika lite och fick med oss lite nytt både jag och mams. De första julklapparna blev också inhandlade, galet.


Medan mamma provar skor på Scorett passar jag på att fota mig själv :-) Håret idag var kaos, somnade med fuktigt hår och en fläta vilket medförde att det såg ut som hej kom och hjälp mig, nåja tur att mössa finns.

 Skatten fick kanta runt och styrde valet av butiker. Här minns jag inte riktigt var hon hade gått in men tror ni det var lätt att slita henne från spegeln när vi tyckte det var dags att gå?

Bus med mormor. 


De dagar när man känner att allt i klädkammaren är skit fult är jag då extra glad att det bor ett x antal randiga tröjor i den. Randig tröja, Mattias jeans och Converse och jag känner mig någorlunda välklädd.


Hejdå mamma och mormor, nu drar jag.

Sorry för urkassa bilder, glömde kameran hemma och Iphonens kamera är ju sådär.

Nu lite bus med skatten, imorgon väntar jobb..

Hoppas ni haft en fantastisk onsdag.

/E

6 kommentarer:

  1. Fina ni! Och vilka fräsch mormor! Ja,det lilla man kan se av henne i alla fall! Hihi! Kram Malin och Minelle!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Oh det ska jag hälsa henne, då blir hon glad :-D Kramar till er

      Radera
  2. Du är ju skitsnygg:-) Precis den där looken önskar jag att jag också skulle få till.
    Kram

    SvaraRadera