måndag 5 november 2012

...ett hej och god natt

God kväll på er!

Här har jag bäddat ner mig i sängen, tittar lite smått på nyheterna och passar på att kika in här en snabbis. Härligt att kunna krypa ner i sängen och känna att man är sådär härligt nöjd med dagen. Skatten har varit så mysig hela dagen och man nästan hoppas att hon ska vakna så man får ta in henne till oss :-) Jag vet, jag är lite knäpp.


Större delen av dagen har spenderats på golvet med alla skattens leksaker. Men jag har även hunnit vara en riktig hemmafru och lagat enligt mig en rätt god fiskgratäng. När skatten slöt sina stora blå passade jag på att slå inte lite kalender klappar. Har lyckats köpa 14 fina grejer och nu är det bara 10 som återstår.

Hoppas ni haft en fin måndag, imorgon ska denna kvinna jobba.

Sov gott...

/E

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar