söndag 18 november 2012

...chhatwal & jonsson

 Jag vet att jag är tjatig och jag vet att ni läst om mina mattor förut. Men jag har ännu inte införskaffat mig en matta under matsalsbordet, egentligen kanske det är bra då skatten tycker maten ska ligga på golvet :-) 

Jag har spanat in mattorna från Chhatwal & Jonsson ett bra tag nu, dock har jag inte haft möjlighet att klämma på dem för än i helgen. Inne på Nordiska galleriet fanns mattprover och jag blev kär i bägge. Måste nu ta mig en ordentlig funderare tills på tisdag då en dam från NG ska ringa och ta emot min order. Har sett att den mattan på första bilden finns i lager i vissa webbshoppar men den nedre har jag inte funnit.

Mattor hit och mattor dit...



Min röst ligger på matta nr 1 och Mattias röst ligger på matta nr 2. Vad säger ni? 

/E

7 kommentarer:

  1. Håller med dig, matta nr 1. (Vi kvinnor kan bäst! ;) )

    SvaraRadera
  2. Jag tycker att matta nummer 1 är jättesnygg!

    SvaraRadera
  3. 1:an tycker nog jag oxå... Kram M

    SvaraRadera
  4. varke eller tyvärr

    SvaraRadera
  5. Nja...nr 2 tycket jag! Sara

    SvaraRadera
  6. Nummer 1 tycker jag med... Kram Sofie

    SvaraRadera