lördag 3 november 2012

...det där med tavlor

Nämen halloj!

Har ni haft en bra lördag? 

Vi har mest skrotat här hemma, pysslat, plockat busat med skatten och inte så mycket mer. Efter skattens nap tog vi en lite sväng på staden, pappa tyckte vi skulle komma ner för en fika, tror han egentligen bara ville träffa skatten. Mamma är nämligen bortrest och han känner sig nog lite ensam (fast det skulle han aldrig erkänna)


Vi fick upp lite tavlor idag och jag vet inte riktigt om jag är nöjd. På bilden ovan är de två minsta tavlorna nya. Dom tycker jag gjorde tavelväggen komplett. Dock så tycker jag och Mattias inte riktigt lika om bilden nedan. Mattias tycker en tavla räcker och jag kan inte riktigt bestämma mig om det känns naket och ofärdigt eller inte.

Vad säger ni? En tavla till eller ska vi nöja oss såhär?


Skatten har nu somna och vi ska krypa upp i soffan med lite gottis. Måste verkligen ta tag i mig själv snart igen, kroppen har mer eller mindre förfallit efter ett allt för långt träningsuppehåll.

Hörs kanske senare..

/E

1 kommentar:

  1. Det är jätte fint som ni har nu, ni är duktiga som inreder så¨fint:) Vi ska snart köpa oss ett snyggt kök så fort jag har tagit körkertet:) Kostar ju massor:/

    SvaraRadera