söndag 11 november 2012

...jag och mina jeans

Kan man någonsin ha för många par jeans i sin garderob?

Jag har säkert närmre 30 par jeans och de flesta av dem är alldeles för stora (jag väger mycket mindre nu än innan Freja kom) och trots det kan jag inte göra mig av med dem. Jag älskar nämligen jeans och har en relation till alla mina 30 par :-) 

I veckan fick ett nytt par flytta in och imorgon ska dem invigas. Dom är helt perfekta enligt mig, kanske lite lite för tajta men jeans töjer sig alltid. 


Jag köpte mina hos Levis i Igor gallerian, super trevlig ung herre hjälpte mig att hitta den perfekta storleken. Känns dock mycket märkligt att visa sin rumpa för en främmande karl för att få veta om jeansen sitter bra eller inte :-)

Förressten, såg ni Solsidan idag? Hehe, jag blir nästan blyg när jag inser hur mycket man känner igen sig i de olika  karaktärerna...

/E

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar